Het begint bij blijven leren

Om onze collega’s te helpen groeien in hun werk én als professional, organiseren we bij VanderHelm structureel trainingen op kantoor. De afgelopen periode zijn er weer een aantal waardevolle sessies verzorgd door Ed Muller en Joppe Huigsloot, die voor verschillende doelgroepen een eigen aanpak hanteren.

De trainingen zijn verdeeld over drie groepen:

  • Junior collega’s volgen een traject gericht op ‘vaardigheden voor de toekomst’. Ze werken aan zaken als communicatie, samenwerking, time management en zelfvertrouwen.
  • Meer ervaren collega’s krijgen training in klantgerichtheid. Hoe voer je het juiste gesprek met de klant? Hoe breng je advies helder over? Wat zijn de do’s en don’ts in klantcontact?
  • Een derde groep volgt een herhalingstraining, waarin eerder behandelde onderwerpen nog eens verdiept of opgefrist worden.

Daarnaast neemt Ed ook uitgebreid de tijd voor 1-op-1-gesprekken met collega’s die behoefte hebben aan verdieping. Samen kijken ze naar persoonlijke ontwikkeldoelen, reflecteren op praktijkervaring en vertalen theorie naar dagelijkse werksituaties.

Een mooie investering in de kracht van onze mensen.

Want of je nu net begint of al jaren meedraait: blijven leren en jezelf blijven uitdagen, zorgt ervoor dat we als team sterker worden. Zo tillen we elkaar én onze dienstverlening naar een hoger niveau.